22.04.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Стадник О.Є., Варкентін С.М.)

Тема дня: Дитина і вулиця

Заняття: Ознайомлення з природою

Тема заняття: Пригоди крапельки води

Мета: розширювати знання дітей про властивості води; формувати уявлення про те, що вода є основою життя на землі; учити визначати властивості води; розвивати вміння визначати стан води; навчати стежити за кругообігом води; виховувати дбайливе ставлення до води.

Матеріал: малюнок краплинки; склянки з холодною та гарячою водою; цукор, сіль, дзеркало.

Хід заняття

1 Організаційний момент

Читання вірша про дощ.

Із хмароньки крапав дощик сумний,

Був він самотній і трішечки злий.

Та музику раптом веселу почув

І до оселі на мить зазирнув.

Там веселилась мала дітвора:

«Дощик іде,ми радієм-ура!»

-До нас завітала крапелька  дощу. Послухайте ,що вона про себе розповідає.

-Я -крапелька води. Я потрібна всім істотам, бо рятую їх від спраги.Де я з’являюсь на землі ,там ростуть дерева, кущі, квіти, овочі, ягоди , гриби. Я буваю різною-і твердою,і рідкою. А ще я можу перетворюватися на пару.

«Досліди та експериментування»

Дорослий пропонує розглянути воду в склянці.

-Вода в склянці прозора чи ні?

-Понюхайте: чи вода має запах?

-Скуштуйте воду.Яка вона: солона, солодка, кисла чи зовсім немає смаку?

-Вода може розчиняти деякі речовини. У воду покладіть сіль.Змінила вода колір чи ні? А запах?

-Що змінилося? (смак)

-Якщо ми розчинимо цукор, що зміниться-колір,запах чи смак?

-Спробуємо змінити колір. Додайте фарбу у воду. Що змінилося?

_Вода може бути в різних станах.Вона може бути рідиною, льодом, парою. Візьмемо гарячу воду та зверху покладемо дзеркальце.

-Що з’явилося на дзеркальці? Спочатку воно вкрилося парою,а потім з’явилися крапельки води- пара охолонула і знову стала водою.

-Якщо поставити воду в морозильну камеру, то вона перетвориться на лід.

-Навіщо , на вашу думку потрібна вода? Уявіть, що на планеті Земля зникла вода. Що станеться з тваринами, рослинами, людьми?

-Вода потрібна всім, її необхідно берегти, закривати воду в кранах в садку та вдома.

Дидактична гра «Де живе водичка»

Наприклад: дорослий називає слово озеро,дитина  повинна назвати слово з аналогічним значенням ставок і т.д.(море-океан,річка-струмок,душ-ванна-басейн,водоспад-фонтан)

Підсумок

 

Заняття: Малювання

 

Тема заняття: Світлофор

 

Мета: розвивати в дітей інтерес до зображувальної діяльності; учити малювати світлофор, передавати  форму його частин (прямокутну та круглу); закріплювати вміння малювати олівцями; учити зафарбовувати малюнки, використовуючи різний натиск на олівець; закріплювати правила дорожнього руху.

Матеріал: кольорові олівці

 

Хід заняття

1Організаційний момент

Дорослий повідомляє про те, що до цирку поспішають зайченята. Вони запізнюються бо не можуть швидко перейти дорогу.

-Щоб допомогти зайченятам перейти дорогу, зробимо світлофор.

– На яку геометричну форму схожий світлофор?

-Якого кольору  сигнали? Якої форми сигнали?

2Показ та пояснення

(дорослий показує в якій послідовності треба виконувати роботу, як правильно зафарбовувати)

3Самостійна робота дитини

4Аналіз роботи. Дорослий пропонує віддати  їх зайчикам, щоб лісова дорога була безпечною.

 

Вихователь:  Стадник О.Є.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *