09.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Білка»

 

  1. ЗаняттяМузичне (За планом музичного керівника)

 

  1. Заняття Розвиток мовлення Тема. Запрошення у веснянийліс

 

Мета: учити дітей складати невелике описове оповідання разом з вихователем; активізувати вживання в мовленні різних частин мови: іменників,

прикметників і дієслів; сприяти розвитку психічних процесів і позитивнихемоцій; виховувати активність, ініціативність.

Попередня робота: спостерігати за весняними явищами в природі, першимиквітами, комахами; проводити гру «Паровозик».

Матеріал: предметні картинки із зображенням комах та сюжетна картинка«Весняний ліс».

Хід заняття

  1. Організаційний момент

Психогімнастика

У людей бувають різні настрої.

Іноді буває сумно, покажіть, як нам сумно.(Діти роблять сумні обличчя.)

А буває дуже весело. Покажіть, як нам весело.(Діти посміхаються.)

  1. Основна частина

Вихователь. Діти, хто залетів до нас у групу? (Кар-кар-кар!) Ворона Каркуша прилетіла до нас із запрошенням мандрівки у весняний ліс.

— Як нам дістатися лісу, адже він знаходитися далеко?

— Ми поїдемо на потягу.

Паровозик наш біжить,

Паровозик наш пихтить,

Вирушає потяг точно

І везе собі садочком

Всю веселу дітвору.

Ту-ту-ту, у-у-у!

— Ось ми і дісталися лісу. У лісі завдяки весні відбулися значні зміни.

Розглядання сюжетної картини «Весна у лісі» (Т. Корольова)

Чуєш? Жебонять струмки!

Чуєш? Цвірінчать пташки!

Глянь! Бруньки он на гіллі..

В синім небі — журавлі

Перші проліски цвітуть,

Перші джмеликі гудуть.

Це прекрасна й чарівна

В гості йде до нас весна!

Скоро прилетять в гаї

Голосисті солов’ї,

Будуть радо щебетать,

Будуть весноньку вітать.

— Діти ми у лісі. Нас уже зустрічають жителі лісу. Хто це? (Білочка, лисичка і ведмідь)

— Як виглядає лисичка?

— Як ходить лисичка? Вона замітає хвостом сліди, щоб ніхто не здогадався,що вона вистежує здобич. Діти зображають ходу лисиці.

— Як подає голос лисиця? Вона промовляє: «Тяв-дзявк!».

— Як виглядає ведмідь? Він ходить ось так.Діти зображують ходу ведмедя.

— Який голос подає ведмідь? Він промовляє: «Ур-ур!».

— Ведмідь прокинувся від зимового сну. Він спав усю зиму.

— Як виглядає білочка?

— Що робить білочка? Вона гризе горішки і стрибає з гілки на гілку.

Вправа для розвитку дрібної моторики рук

Їде білка своїм возом,

Каже: «Я підвезти можу

Лисичку-сестричку,

Горобчика, синичку,

Ведмедя товстоп’ятого,

Ще й зайчика вухатого».

— Зараз гарно у весняному лісі.

З’явилися перші квітки — сині проліски. (Катерина Перелісна)

Я — пролісок синенький,

І перший на весні

Сказати вам раденький:

«Кінець! Кінець зимі!»

З-під снігу мій листочок

До сонця простягну

І ніжний мій дзвіночок

Вітатиме весну.

— Літають комахи: жучки, метелики. Літають бджілки, дзижчать, збирають пилок.

Вихователь демонструє картинки із зображенням комах, а діти зображуютькомах і тварин.

III. Підсумок

— Гарно у весняному лісі та час повертатися до садка. Діти йдуть, повторюючи пісеньку про паровозик.

Паровозик наш біжить,

Паровозик наш пихтить,

Вирушає потяг точно

І везе собі садочком

Всю веселу дітвору.

Додатковий матеріал  ПІСНЯ ПРОЛІСКА (М. Познанська)

Я — перша квіточка весни,

Я — пролісковий цвіт.

Я пережив зимові сни

І знов родивсь на світ.

У мене очі голубі,

Такі, як неба синь.

Росту між кленів, між дубів,

Люблю і сонце й тінь.

Вихователь: Карбула М.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.