06.05.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Стадник О.Є., Варкентін С.М.)

Тема дня: « День малого працівника. «Праця годує ,а лінь марнує»

Заняття: Ознайомлення з природним довкіллям

Тема заняття: «Природа – рідний дім»

Мета: поглибити знання дітей про проблеми забруднення навколишнього середовища, підвести до розуміння  необхідності зберігання чистоти в природі, оберігати рослини і тварин; розвивати здатність розмірковувати, спостерігати , робити висновки; виховувати естетичне сприйняття навколишньої природи, чуйне та дбайливе ставлення до неї.

Матеріал: ілюстрація «Ліс навесні» ,зображення весняних квітів, кошик з сміттям різного походження( природним і побутовим)

Хід заняття

1.Організаційний момент

-Сьогодні ми підемо в уявну подорож до весняного лісу.(дорослий показує картинку з інтернета)

-Якій гарний весняний ліс! На деревах розпускаються молоді листочки, під деревами  з’являється ніжно-зелена трава, килимами стеляться весняні квіти: проліски, барвінок… Як ви думаєте, шо можна побачити в лісі навесні , чим помилуватися?

-Гуляєш собі по лісу і раптом виходиш на галявину , а там – сміття.

2.Гра-дослідження «Яке буває сміття»

Діти розглядають сміття і роблять висновок, що є сміття природне і побутове.

Побутове сміття- це обгортковий папір(фольга, картон), целофанові пакети, пластикові пляшки, металеві банки і т.д.

Висновок:таке сміття забруднює природу, завдає шкоди довкіллю, тому його не можна залишати в лісі , або просто на дорозі.Таке сміття слід забирати з собою, щоб потім його викинути в контейнери для сміття,урни.

Сміття природного походження- торішнє листя, сухі гілки і т.ін.,не приносить природі шкоди.

3.Логічна гра «Кожному сміттю-своє місце!»

Дорослий та дитина розглядають сміття і розкладають окремо природне та побутове.

4Фізкультхвилинка

5Практична вправа «Ланцюжок»

Зразок:

Квітка-метелик (п’є квітковий нектар)- пташка (ість комах)

Дерево- гусінь (їсть листя дерев, приносить шкоду)- Синичка (живиться гусінню)

Трава- зайчик (їсть траву)- вовк ( полює на зайчика)

Листочок- хрущ( живиться листям)- їжак ( їсть комах, зокрема хрущів)

Комар- жабка ( їсть комарів)- лелека ( їсть жаб)

Дорослий підводить дітей до думки ,що в природі все взаємозв’язане, і не слід порушувати  цих зв’язків.

6.Гра- роздум «Якби зникли квіти…»

Діти розмірковують і висловлюють свою думку.(не змогли б милуватися, зникли б метелики і бджоли, загинули б птахи, які живляться комахами.

Підсумок

-Тепер ти знаєш як потрібно ставитися до природи.

 

 

Заняття: Малювання

Тема заняття: «Куманець з весняними квітами»

Мета: продовжувати знайомити дітей з українською народною творчістю, зокрема керамікою Косово; поглиблювати знання про українські народні глиняні вироби, про характерні ознаки косівської кераміки (світло-жовтий фон, зелені та коричневі кольори в оздобленні); учити прикрашати фарбами рослинним орнаментом готову площинну форму керамічного посуду- куманець;прикрашати гілочками, та ритмічно наносити пензлем мазки-листочки; розвивати творчу уяву, мислення; виховувати любов до природи, бажання малювати.

Матеріал: тоновані паперові форми куманця, фарби,пензлі, стаканчики для води

Хід заняття

1Організаційний момент

Читання вірша М’ястківсьий А.М.»Котики-воркотики»

2.Бесіда за змістом вірша

-Про яких котиків йдеться мова?

-З якого дерева ці гілочки?

3.Мотивація

-Нам потрібна ваза для того щоб поставити наші вербові -котики. Ця ваза називається куманець.Подивіться, як гарно вона прикрашена.

-Як майстер прикрасив куманець?

-Які кольори використовував? Саме за цим розписом можна відрізнити в якому місті зроблений цей посуд.

-Так прикрашають свій посуд майстри з міста Косів.

4.Фізкультхвилинка

5.Продуктивна діяльність

Спочатку дорослий показує, як правильно та в якій послідовності треба виконувати малюнок. Після цього дитина з допомогою дорослого виконує роботу.

6.Підсумок

-З яким виробом ми сьогодні познайомились?

 

 

Вихователь: Стадник О.Є.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.