04.05.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Стадник О.Є., Варкентін С.М.)
Тема дня: «Райдуга на клумбі»
Заняття: розвиток мовлення
Тема заняття: «Квіти окраса землі моєї»
Мета: продовжувати ознайомлення дітей зі світом квітів, особливостями їхнього вирощування та доглядами за ними; продовжувати навчати логічно та послідовно будувати розповіді; розвивати інтонаційну виразність мовлення, граматично правильність мовлення; розширювати та активізувати словник дітей за темою.
Матеріал: малюнки знаряддя праці у роботі у квітнику, ілюстрації квітів.
Хід заняття
1Організаційний момент
Читання вірша М.Познанської «Мій квітник»
2Бесіда
-Які знаряддя праці потрібні для того, аби виростити квіти в квітнику?
-Навіщо вони саме потрібні?
Які квіти ростуть у нас на квітнику?
-Хто доглядає за квітником?
-Чи допомагаєш ти доглядати дорослим?
-Що ти робиш для цього?
=Як називаються великі квітники, що знаходяться у парку, на площі, біля різних закладів?
-Як називається професія людини, яка доглядає за клумбами?
Читання вірша М.Познанської «Квітникарка»
3Бесіда
-Яка робота у квітникаря?
-Чому квітникарка радіє своїй праці?
-Які квіти найчастіше ми бачимо на клумбах нашого міста?
4Складання розповіді про доглядання за кімнатними квітами.
-Як називаються квіти ,що ростуть у приміщенні? (кімнатні)
-Як називаються квіти, які ростуть у нас вдома? (назвати назви знайомих квітів)
-Як треба доглядати за кімнатними квітами? (полити, обрізати сухе листя, підпушити землю, протерти листя від пилу)
Діти складають розповідь з допомогою дорослого
5Фізкультхвилинка
6Описання любої квітки (як називається,кімнатна, садова чи польова,з яких частин складається,якого кольору квітка,якого кольору листя широке чи вузьке,що потрібно для того ,щоб квітка гарно росла)
7Підсумок
-Навіщо вирощують квіти?
Заняття: Ліплення
Тема: «Квітуча гілочка бузку»
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з рослинами ,що квітують весняної пори; викликати захоплення ними; учити прийому ліплення – квітучої гілочки бузку на аркуші картону; закріплювати навички роботи з пластиліном-скочування,розкочування, розплющування, відривання, поєднання; розвивати допитливість, спостережливість та увагу; учити помічати в природі рідного краю прекрасне; виховувати естетичні почуття, цікавість до ліплення.
Матеріал: квітуча гілочка бузку, пластилін, дощечки, картон.
Хід заняття
1Організаційний момент
Читання вірша Калюжної Н. «Білий бузок»
2Мотивація
-Якій зараз місяць?
-Які квіти ми можемо бачити в травні на клумбах? (тюльпани,нарциси, конвалії)
-Які дерева цвітуть в садах?
-А про якій квітучий кущ ми слухали вірш?
Дитина з дорослим розглядають гілочку бузку.
Як гарно цвіте бузок. Квіточки маленькі та дрібненькі, але вони з’єднані у пишні кетяги.
-Як вони пахнуть?
-Якого вони кольору?
3Продуктивна діяльність (дорслий показує, а дитина самостійно повторює за дорослим)
*Спочатку розкачати з коричневого пластиліну тоненькі палички-гілочки, притиснути до картону.
*З білого, рожевого чи фіолетового пластиліну скачати маленькі кульки-квіточки, притискуйте їх щільно одна біля одної- формуючи густий кетяг бузкового цвіту.
*Із зеленого пластиліну скачати невеличку кульку, розплескати її, загостривши край із однієї сторони- це листочок,притисніть до гілочки біля квітів.
*Наостанок кінчиком стеки можна намалювати прожилки на листочках та «розпушити» кульки квітів, для їх об’ємності.
Підсумок
-Чи можна ламати гілочки? Чому?
Вихователь: Стадник О.Є.