04.05.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Стадник О.Є., Варкентін С.М.)

Тема дня: «Райдуга на клумбі»

Заняття: розвиток мовлення

Тема заняття: «Квіти окраса землі моєї»

Мета: продовжувати ознайомлення дітей зі світом квітів, особливостями їхнього вирощування та доглядами за ними; продовжувати навчати  логічно та послідовно будувати розповіді; розвивати інтонаційну виразність мовлення, граматично правильність мовлення; розширювати та активізувати словник дітей за темою.

Матеріал: малюнки знаряддя праці у роботі у квітнику, ілюстрації квітів.

Хід заняття

1Організаційний момент

Читання вірша М.Познанської «Мій квітник»

2Бесіда

-Які знаряддя праці потрібні для того, аби виростити квіти в квітнику?

-Навіщо вони саме потрібні?

Які квіти ростуть у нас на квітнику?

-Хто доглядає за квітником?

-Чи допомагаєш ти доглядати дорослим?

-Що ти робиш для цього?

=Як називаються великі квітники, що знаходяться у парку, на площі, біля різних закладів?

-Як називається професія людини, яка доглядає за клумбами?

Читання вірша М.Познанської  «Квітникарка»

3Бесіда

-Яка робота у квітникаря?

-Чому квітникарка радіє своїй праці?

-Які квіти найчастіше ми бачимо на клумбах нашого міста?

4Складання розповіді про доглядання за кімнатними квітами.

-Як називаються квіти ,що ростуть у приміщенні? (кімнатні)

-Як називаються квіти, які ростуть у нас вдома? (назвати назви знайомих квітів)

-Як треба доглядати за кімнатними квітами? (полити, обрізати сухе листя, підпушити землю, протерти листя від пилу)

Діти складають розповідь з допомогою дорослого

5Фізкультхвилинка

6Описання любої квітки (як називається,кімнатна, садова чи польова,з яких частин складається,якого кольору квітка,якого кольору листя широке чи вузьке,що потрібно для того ,щоб квітка гарно росла)

7Підсумок

-Навіщо вирощують квіти?

 

Заняття: Ліплення

Тема: «Квітуча гілочка бузку»

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з рослинами ,що квітують весняної пори; викликати захоплення ними; учити прийому ліплення – квітучої гілочки бузку на аркуші картону; закріплювати навички роботи з пластиліном-скочування,розкочування, розплющування, відривання, поєднання; розвивати допитливість, спостережливість та увагу; учити помічати в природі рідного краю прекрасне; виховувати  естетичні почуття, цікавість до ліплення.

Матеріал: квітуча гілочка бузку, пластилін, дощечки, картон.

 

Хід заняття

1Організаційний момент

Читання вірша Калюжної Н. «Білий бузок»

2Мотивація

-Якій зараз місяць?

-Які квіти  ми можемо бачити в травні на клумбах? (тюльпани,нарциси, конвалії)

-Які дерева цвітуть в садах?

-А про якій квітучий кущ ми слухали вірш?

Дитина з дорослим розглядають гілочку бузку.

Як гарно цвіте бузок. Квіточки маленькі та дрібненькі, але вони з’єднані у пишні кетяги.

-Як вони пахнуть?

-Якого вони кольору?

3Продуктивна діяльність (дорслий показує, а дитина самостійно повторює за дорослим)

*Спочатку розкачати з коричневого пластиліну тоненькі палички-гілочки, притиснути до картону.

*З білого, рожевого чи фіолетового пластиліну скачати маленькі кульки-квіточки, притискуйте їх щільно одна біля одної- формуючи густий кетяг бузкового цвіту.

*Із зеленого пластиліну скачати невеличку кульку, розплескати її, загостривши край із однієї сторони- це листочок,притисніть до гілочки біля квітів.

*Наостанок кінчиком стеки можна намалювати прожилки на листочках та «розпушити» кульки квітів, для їх об’ємності.

 

Підсумок

-Чи можна ламати гілочки? Чому?

 

Вихователь: Стадник О.Є.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.