01.04.2020 І молодша “Б” група (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня Рогаті, на молоко багаті

 

1 Заняття Ознайомлення з довкіллям

Тема. Свійські тварини та їх дитинчата

Мета: привчати дітей сприймати тварин як живих істот; розрізняти і називати свійських тварин та їхніх дитинчат (корова, кінь, коза); формувати елементарні уявлення про характерні зовнішні ознаки свійських тварин, рухи, поведінку в довкіллі; учити правильно називати основні частини тіла (голова, тулуб, ноги, хвіст); дати знання про те, що слід доглядати за тваринами, годувати їх, поїти, утримувати їх у чистоті, приязно до них ставитися; виховувати цікавість та любов до тварин, бажання допомагати дорослим доглядати їх.

Матеріал: іграшкові свійські тварини, їх ілюстрації.

Попередня робота: проводити бесіди про свійських тварин, яких діти бачили у селі; розглядати та називати іграшкових тварин; розглядати ілюстрації свійських тварин; читати твори художньої літератури.

Хід заняття

  1. Створення позитивного настрою

Психогімнастика «Котик»

Вихователь пропонує дітям виконати дії.

  • Котик спить.Котик прокидається, потягується, починає вмиватися.
  • Котик грає з бантиком.

— Хтось тупотить за дверима… Хто там?

— До нас завітали свійські тварини, назвіть їх. (Корова, кінь і коза)

  1. Мотивація

— До нас завітали на гостину свійські тварини. Ці тварини живуть поряд з людьми у селі.

— Ви їх могли бачити у селі на бабусиному подвір’ї.

— Чи запам’ятали ви свійських тварин?

— Розкажімо про них, пограймо з ними!

III. Основна частина

Гра «Збери з частин ціле»

Вихователь пропонує дітям скласти картинки із зображенням свійських тварин.

— Зберімо картинку з частин.

— Хто зображений на картинці?

— Погляньмо, що є кози. У неї є ноги. Покажіть її ноги.

Гоп-гоп, козуню,

Гоп-гоп, сіренька,

Гоп-гоп, біленька!

У нашої кізоньки

Чотири ніженьки.

— Зберімо наступну картинку з частин.

— Хто зображений на картинці?

— У корови також є ноги.

— Покажіть ноги у корови.

— Зберімо ще одну картинку з частин.

— Хто зображений на картинці?

— Покажіть ноги у коня.

— У коня на копитах підкови. Він ними цокає.

Вихователь цокає язиком, діти наслідують звуки.

Гойда-да! Гойда-да!

Добра в коника хода,

Поводи шовкові,

Золоті підкови.

— Що є у кози? (Голова, тулуб, хвіст, ноги, роги)

— У корови є роги?

— Так, у корови є роги.

— А у коня є роги?

— Ні, у коня немає рогів.

Гра-імітація «Покажімо, як коза рогата ходить»

Іде коза рогатая,

Іде коза вухатая

До діточок-маляточок.

Ніженьками «туп-туп»,

Віченьками «луп-луп».

— У кози хвостик маленький, а у корови та коня довгий.

— Коза подає голос: «Ме-е-е!»

— А як корова? Так, корова голос подає: «Му-му!».

Рано-вранці на лугу

Пастушок: «Ту-ру-ду-ду!».

А корівки в тон йому

Затягнули: «Му-му-му!».

Йди, Муренько, в зелен-гай,

В чистім полі погуляй,

Йди травиці попаси,

Молочка нам принеси!

— А кінь: «І-го-го!».

— Усі разом скажемо: «Му-му!», «І-го-го!», «Ме-е!».

— У кози є діточки — козенята. Вони схожі на маму, ріжки у них маленькі.

— Удайте з себе козу, удайте з себе козеня.

— У корови дитинка — телятко. У теляти немає ріг на голові. Воно маленьке, а корова велика.

— У коня дитинка — лошатко. Кінь великий, а лоша маленьке.

Гра «Знайди дитинча»

— Тварини пішли на галявину пастися та й загубили одне одного. Потрібно

знайти дитинчат та їх матусь.

— Це корова. Хто її дитинча?

— Це коза. Хто її дитинча?

— Це кінь. Хто його дитинча?

— Візьміть по одній дитинці та віднесіть матусі.

—… (ім’я дитини), кого ти взяв?

— До кого віднесеш?

—… (ім’я дитини), а ти кого взяв?

— До кого віднесеш?

  1. Підсумок

— Молодці, діти, знайшли кожній матусі її дитинку. Вони вам дуже вдячні.

Корівка за це принесе вам смачного молока, а кухар зварить з нього кашку.

 

  1. Заняття Фізкультура

Мета. Закріпити у дітей вміння ходити по гімнастичній лаві та стрибати з неї, вчити кидати та ловити м’яч, розвивати почуття рівноваги та координації рухів.

Посібники. 1—2 гімнастичні лави та м’яч середньої величини.

Методика.

І ч. Ходьба та біг один за одним зі зміною напряму.

Загальнорозвимючі вправи.

В. п.: стоячи ноги вільно розставлені, руки зігнуті в ліктях перед грудьми. Кругові рухи рук (одна кругом іншої) — «намотування нитки на клубок», 5—6 разів в одну сторону (від себе), а потім в іншу сторону (до себе).

В. п.: лежачи на животі, руки зігнути, долоні під підборіддям. Витягнути руки вперед якнайдалі — «ось як ми ростемо», повернутись у вихідне положення (3—4 рази).Тягнутись вперед але не вигинати верхню частину тулуба.

В. п.: сидячи, ноги разом, руками упор позаду. Зігнути ноги, підтягнути їх до тулуба якомога ближче до грудей, випрямитись — <<довгі та короткі ноги» (5—6 разів).

Підскоки на місці на двох ногах, руки тримати вільно — «горобці стрибають» (20—30 сек.). Ходьба в колоні по одному по краю кімнати.

ІІ ч. Основні  рухи.

Ходьба по гімнастичній лаві, стрибки з неї (3—4 рази). Діти йдуть по гімнастичній лаві один за одним. Вихователь стоїть в кінці лави та слідкує, щоб діти не поспішали, спокійно присіли перед стрибком та м’яко приземлились; при необхідності подає дитині руку.

Кидання м’яча вихователю та ловлення м’яча. Вправу діти виконують по одному 2—3 рази. Вихователь керує дальністю кидка, підходить ближче до того, у кого слабший кидок, відходить далі від тих, хто кидає краще. Слідкує, щоб всі виконували кидок знизу.

Рухлива гра «Куля» (варіант з бігом врозтіч, 2—3 рази).

ІІІ ч. Спокійна ходьба один за одним. Гра «Хто тихіше»

Вихователь Волохова Н.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.