25.03.2020 Середня “Б” група (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)
Тема дня «Свято мистецтва»
- Зан. Народознавство
Тема «Лялька моєї бабусі»
Мета: ознайомити дітей з історією виникнення ляльок, активізувати пізнавальну діяльність дошкільнят, викликати інтерес до української народної ляльки. Розвивати творчу фантазію та уяву, зв*язне мовлення,
пам*ять, виховувати посидючисть, шанобливе ставлення одне до одного, української культури.
Матеріали: сучасні ляльки, лялька- мотанка.
Хід заняття
1.Вступна бесіда вихователя
Відгадування загадки
Я подобаюсь дівчатам,
Гарні маю оченята,
Пишні коси, личко гоже-
На дівчаток дуже схоже!
-Про кого був цей віршик?
Так сьогодні піде розмова про ляльку.
2.Розглядання ляльки Марійки
– У який одяг вдягнена лялька?
-Чим прикрашена голова нашої ляльки?
-Якого кольору сукня?
-Що ще можемо сказати про одяг нашої Марійки?
А зараз я покажу вам люльку якою гралися наші бабаусі
3.Показ і розглядання ляльки- мотанки
-Подивіться і скажіть мені з чого зроблена ця лялька?
Так правильно ця лялька зроблена з тканини, бо раніше не було магазинів де можна було купити іграшки і ваши бабусі гралися ось такими іграшками.
4.Гра «Лялька ходить»(виявляти вміння дітей розрізняти контрасні звучання і відтворювати їх)
5.Д/гра «Розкажи про свою ляльку»
6.Підсумок заняття.
-Скажіть мені дудь ласка як требо поводитися з нашими іграшками ?
-Як треба доглядати за ними?
- Зан. Аплікація
Тема «Ми маленькі помічники»
Мета: закріпити вміння дітей працювати з різним матеріалом, вправляти у роботі з ножицями, продовжувати вчити передавати у своїх роботах враження власного досвіду, розвивати естетичний смак, уміння працювати в групах, розподіляти обов*язки між собою, виховувати старанність , цікавість до аплікації, акуратність у роботі, дбайливе ставлення до батьків.
Матеріали: 4 великих аркуші паперу, кольоровий папір, тканина, нитки, кольорові олівці, фломастери, клей, пензлики, серветки, клейонки.
Хід заняття
1.Бесіда «Маленькі помічники»
-Як ви допомагаєте мамі?
-Чи подобається вам допомагати?
-Що каже вам матуся?
2.Мотивація: «Давайте покажемо, як треба допомагати мамі».
3.Обговорення та вибір матеріалу для роботи.
-Хтось вирізає посуд із кольорового паперу.
-Хтось штори та вікна із тканини.
-Хтось квіти у вазі з ниток та паперу.
4.Спільна робота дітей і батьків.
5.Підсумок заняття.
-Чи отримали ви задоволення від спільної праці?
Вихователь Юва О.В.