28.05.2020 І молодша «Б» (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)
Тема дня: «Птахи нашого міста»
Заняття№1 Обр. діяльність (малювання) «Ясні зірочки на небі»
Мета: закріплювати вміння дітей малювати пальчиком, ритмічно наносити зірки (крапки) на тло; розвивати естетичний смак, дрібну моторику, уміння розрізняти і називати жовтий колір; виховувати охайність, самостійність, дружні стосунки.
Обладнання: папір синього кольору, гуашева фарба (жовта), серветки, місяць паперовий.
Хід заняття
Звучить чарівна музика, вихователь демонструє дітям місяць.
- Хто це до нас у гості завітав?
- Ясний місяць хоче з нами пограти.
Дидактична гра «Скільки?»
—Скільки сонечок на небі? (Одне)
- Скільки вікон має автобус? (Багато)
- Скільки носиків у людини? (Один)
- Скільки листочків на дереві? (Багато)
- Скільки хвостиків у собаки? (Один)
- А скільки зірочок на небі? (Багато)
- Діти, трапилось лихо! Ясний місяць загубив усіх своїх подружок — зірочок. І тепер на небі вночі темно, не будуть сяяти зірочки. Місяць просить вас допомогти йому, намалювати на нічному небі ясні зірочки.
- Ви хочете йому допомогти? Як ми можемо це зробити?
- Коли ми дивимось на небо і бачимо зірки, на що вони схожі? Якого кольору? Якого розміру? Чим ми можемо малювати зірочки?
Пальчикова гімнастика «Долоньки»
Долоньки гладила Оленка,
В Оленки пальчики маленькі,
А на кожній руці рахувала бугорці:
Один, два, три, чотири, п’ять —
Пальців буде рівно п’ять.
— Сьогодні ми малюватимемо всі разом на одному великому аркуші. Це в нас буде синє нічне небо. А на небі що світить вночі? (Зірки, місяць) Ось наш ясний місяць, ми його розмістимо на нічному небі. (Вихователь приклеює місяць.) А щоб йому було не сумно одному, ми намалюємо для нього подружок — зірочок. Вони гуляють по всьому небу, навколо місяця. Мій пальчик помічник набирає жовту фарбу, і на небі з’являється перша зірочка. Далі малюватимуть дітки, підходячи по черзі. Після малювання нам допомагає серветка, щоб ручки були чисті.
Колективна робота дітей
- Яка краса! Як зрадів ясний місяць! Йому тепер не сумно, він не один.
- Що ми малювали? (Зірочки)
- Скільки їх на небі?
- А скільки місяців?
- Які зірочки? Що вони роблять на небі?
- Чому ми їх малювали?
- Чим ми малювали зірки?
- Яка в нас вийшла картина?
— Ми сьогодні молодці, допомогли місяцю, він тепер не один,
а з подружками-зірками. У нас вийшла чудова картина — ясні зірочки на небі.
Заняття№2 Фізкультура
Мета. Закріпити у дітей вміння ходити по гімнастичній лаві і стрибати з неї; продовжувати вчити кидати м’яч вверх і вперед; привчати швидко реагувати на сигнал.
Обладнання. М’ячі за кількістю дітей. 1—2 гімнастичні лави, волейбольна сітка, маленький обруч.
Хід заняття
Вступна частина.
Ходьба і біг один за одним та зграйкою з м’ячем в руках. За сигналом «м’ячики розкотились» — біг зграйкою; «м’ячики зібрались» — один за одним.
Загальнорозвиваючі вправи.
- В. п.: сидячи, ноги нарізно, м’яч в обох руках над головою. Нахилитись вперед, доторкнутись м’ячем до підлоги. випрямитись, потягнутись вгору (3—4 рази).
- В. п.: лежачи на животі, м’яч в обох руках. Підняти м’яч і верхню частину тулуба від підлоги; повернутись у вихідне положення (4—5 разів).
- В. п.: стоячи, ноги разом, м’яч в обох руках. Присісти, торкнутись м’ячем підлоги, випрямитись (4—5 разів).
- Підскоки на двох ногах, «як м’ячики». Спокійна ходьба по колу, м’яч в руках.
Основна частина
Метання м’яча через сітку і в сітку. Завдання всі діти виконують одночасно (6—8 разів). Відстань до сітки 1.5—2 м. Позначити рискою місце, від якого дітям метати. Вихователь виконує вправу разом з дітьми, нагадуючи дітям що кидати потрібно енергійно і вперед—вгору.
Ходьба по гімнастичній лаві, в кінці зістрибнути з неї. Діти виконують рух поточно (2—3 рази). Руки тримати в сторони, дивитись вперед на лаву. Основну увагу приділити м’якому приземленню.
Рухлива гра «Горобці й автомобіль» (2—3 рази).
Заключна частина
Ходьба звичайним кроком і навшпиньках. Дихальні вправи.
Вихователь: Карбула М.О.