21.05.2020 І молодша «Б» (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)
Тема дня: «Птахи нашого міста»
Заняття 1: Образотворча діяльність ( Ліплення)
Тема: «Нагодуємо пташок»
Мета: розвивати в дітей естетичне сприйняття природи; вчити бачити красу форми птахів, плавність та ритмічність їхніх рухів, які діти можуть передати своїми рухами, що сприятиме розвитку їхньої рухової пам’яті; формувати вміння робити дрібні крихти з глини, розкочуючи її у пальчиках; розвивати дрібну мускулату- | ру пальців рук та мовлення шляхом поєднання процесу ліплення з промовлянням вірша.
Матеріал: іграшкова пташка, м’яка глина, годівничка.
ХІД ЗАНЯТТЯ
- Ігрова ситуація. Вихователь приносить іграшкову пташку, читає вірш М. Пригари «Прилетіла пташка».
Прилетіла пташка Вранці в дитсадок. Цій маленькій пташці Дам я крихіток.
Пташечка маленька Крихітки клює, Пташечка маленька Голос подає.
- Педагог звертає увагу дітей на те, що зараз холодно, випало багато снігу і птахам важко шукати собі їжу; пропонує дітям приготувати крихти, щоб їх погодувати.
- Діти разом із вихователем готують з глини крихти для птахів. Потім малята висипають крихти в годівничку. Педагог заохочує дітей до спілкування, розповідає їм про життя птахів узимку і про те, як люди можуть турбуватися про них.
- Під час прогулянки діти з вихователем закріплюють годівничку на дереві. Малята спостерігають, як птахи дзьобають хліб, педагог пояснює їм, що потрібно розмовляти тихо, щоб не злякати птахів.
Заняття 2: Фізкультура( Котіння, повзання)
Мета: закріпити у дітей вміння котити м’яч: вправляти у повзанні удосконалювати вміння рівноваги.
Методика.
I.ч. Ходьба і біг з обручем в руках зі зміною темпу —
«машини їдуть швидко і повільно».
Загальнорозвиваючі вправи.
В. п.: стоячи, руки внизу, обруч на підлозі. Присісти,
взяти обруч, випрямитись, підняти обруч над головою, по
тягнутись вгору, за сигналом вихователя покласти обруч на
підлогу (3—5 разів).
B.п.: лежачи на спині, обруч в обох руках попереду. Підняти одну ногу, торкнутись обруча, опустити; підняти іншу ногу і також торкнутись обруча(3—4 рази).
В. п.: сидячи, ноги розвести широко, обруч в обох руках. Нахилитись вперед, торкнутись обручем підлоги між ногами, випрямитись(3—5 р.)
Біг з обручем врозтіч—«машини їдуть»(20—30 сек.). Ходьба, покласти обручі
II ч. Основні рухи.
Повзання по гімнастичній лаві на коліна і кисті
рук. Вкінці стрибати на місті. Завдання виконується поточно 2—3 рази.
Котіння м’яча. Діти по двоє розсаджуються один на проти
одного на відстані 1,5—2 м. Виконати завдання 8—12 разів.
Рухлива гра «Мій дзвінкий веселий м’я»
Заключна частина
Ш.ч. Ходьба в колоні по одному швидко – швидко — «як
ходять матрьошки», помаленьку — «як йдуть ведмедики». Полежати, відпочити під музику.
Вихователь: Карбула М.О.