24.04.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)
Малювання.
Рушничок.
Мета : учити дітей малювати на смужці нескладні орнаменти, використовуючи техніки нанесення ліній і крапки, прикрашаючи краї рушничка; розвивати пам’ять, фантазію, естетичний смак; виховувати здатність емоційно сприймати твори декоративно-ужиткового мистецтва. Матеріал: білі смужки, гуашева червона фарба, пензлі, серветки, баночки з водою, лялька Оленка.
Хід заняття.
Лялька Оленка з українським рушником. Погляньте, хто завітав до нас в гості? – Що вона принесла? На моєму рушничку квіти, як у квітничку: ружі, сон, лілея біла, а на мак ще й бджілка сіла. Бджілка, бджілочка мала мед для мами принесла. (Г. Мовчан) Розгляд рушничка. – Яким кольором візерунок малювала Оленка? Що намальовано на рушнику? Погляньте, ось середина, а це краї рушничка. Де розташований візерунок? Ось просто білий рушник,а це Оленчин з красивим візерунком. – Який вам більше подобається? А хочете теж намалювати такі гарні прикрашені рушники? Інструктаж виконання роботи. Перед нами біла прямокутна смужка – рушничок. Малювати ми будемо якою фарбою? – Беру пензлик трьома пальчиками вище залізного чобітка, вмочаю у фарбу ворсом і малюю вертикальну лінію зліва згори вниз, відступивши від краю рушника. Пензлик усім ворсом слід натиснути, щоб вийшла широка лінія. Тепер малюємо таку ж лінію з правого краю рушничка згори вниз. Вимиваємо пензлик , ставимо в склянці. Як ви вважаєте, чим ми малюватимемо крапки – ягідки? (Пальчиком) Тепер я вмочаю вказівний пальчик м’ якою подушечкою у фарбу і ставлю крапки – ягідки біля червоної лінії з однієї і другої сторони. Тепер пальчик витираю серветкою. Вийшов красивий, прикрашений візерунком рушничок. Самостійна робота дітей. Підсумок. Вам подобаються ваші рушнички? Що ми малювали на рушничках? Яким кольором працювали?
Вихователь: Ілляшенко Т.П.