22.04.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Стадник О.Є., Варкентін С.М.)
Тема дня: Дитина і вулиця
Заняття: Ознайомлення з природою
Тема заняття: Пригоди крапельки води
Мета: розширювати знання дітей про властивості води; формувати уявлення про те, що вода є основою життя на землі; учити визначати властивості води; розвивати вміння визначати стан води; навчати стежити за кругообігом води; виховувати дбайливе ставлення до води.
Матеріал: малюнок краплинки; склянки з холодною та гарячою водою; цукор, сіль, дзеркало.
Хід заняття
1 Організаційний момент
Читання вірша про дощ.
Із хмароньки крапав дощик сумний,
Був він самотній і трішечки злий.
Та музику раптом веселу почув
І до оселі на мить зазирнув.
Там веселилась мала дітвора:
«Дощик іде,ми радієм-ура!»
-До нас завітала крапелька дощу. Послухайте ,що вона про себе розповідає.
-Я -крапелька води. Я потрібна всім істотам, бо рятую їх від спраги.Де я з’являюсь на землі ,там ростуть дерева, кущі, квіти, овочі, ягоди , гриби. Я буваю різною-і твердою,і рідкою. А ще я можу перетворюватися на пару.
«Досліди та експериментування»
Дорослий пропонує розглянути воду в склянці.
-Вода в склянці прозора чи ні?
-Понюхайте: чи вода має запах?
-Скуштуйте воду.Яка вона: солона, солодка, кисла чи зовсім немає смаку?
-Вода може розчиняти деякі речовини. У воду покладіть сіль.Змінила вода колір чи ні? А запах?
-Що змінилося? (смак)
-Якщо ми розчинимо цукор, що зміниться-колір,запах чи смак?
-Спробуємо змінити колір. Додайте фарбу у воду. Що змінилося?
_Вода може бути в різних станах.Вона може бути рідиною, льодом, парою. Візьмемо гарячу воду та зверху покладемо дзеркальце.
-Що з’явилося на дзеркальці? Спочатку воно вкрилося парою,а потім з’явилися крапельки води- пара охолонула і знову стала водою.
-Якщо поставити воду в морозильну камеру, то вона перетвориться на лід.
-Навіщо , на вашу думку потрібна вода? Уявіть, що на планеті Земля зникла вода. Що станеться з тваринами, рослинами, людьми?
-Вода потрібна всім, її необхідно берегти, закривати воду в кранах в садку та вдома.
Дидактична гра «Де живе водичка»
Наприклад: дорослий називає слово озеро,дитина повинна назвати слово з аналогічним значенням ставок і т.д.(море-океан,річка-струмок,душ-ванна-басейн,водоспад-фонтан)
Підсумок
Заняття: Малювання
Тема заняття: Світлофор
Мета: розвивати в дітей інтерес до зображувальної діяльності; учити малювати світлофор, передавати форму його частин (прямокутну та круглу); закріплювати вміння малювати олівцями; учити зафарбовувати малюнки, використовуючи різний натиск на олівець; закріплювати правила дорожнього руху.
Матеріал: кольорові олівці
Хід заняття
1Організаційний момент
Дорослий повідомляє про те, що до цирку поспішають зайченята. Вони запізнюються бо не можуть швидко перейти дорогу.
-Щоб допомогти зайченятам перейти дорогу, зробимо світлофор.
– На яку геометричну форму схожий світлофор?
-Якого кольору сигнали? Якої форми сигнали?
2Показ та пояснення
(дорослий показує в якій послідовності треба виконувати роботу, як правильно зафарбовувати)
3Самостійна робота дитини
4Аналіз роботи. Дорослий пропонує віддати їх зайчикам, щоб лісова дорога була безпечною.
Вихователь: Стадник О.Є.