10.04.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)
Тема дня «День довкілля. Буду я природі другом»
1.Зан.Ознайомлення з природнім довкіллям
Тема : «Бережи природу»
Мета: ознайомити дітей з поняттям «природне сміття» та «сміття , принесене людиною», підвести дітей до розуміння необхідність зберігати та охороняти навколишнє середовище, формувати уявлення про взаємозв*язок живої і неживої природи, про явища природи, виховувати дбайливе ставлення до природи.
Матеріали : кошик із природнім і неприроднім сміттям, картини із зображенням квітів, комах, дерев, птахів, сигнальні картинки, пластикові пляшки , ножиці.
Хід заняття
1.Ігровий момент- розглядання природнього сміття.
-Це сміття корисне чи шкідливе?
-Кому знадобиться восени листя, суха трава?
-Кому потрібне насіння?..
Розглядання побутового сміття.
-Як з*явилося це сміття на нашому майданчику?
-Воно корисне чи шкідливе?
-Як воно може зашкодити людям?
2.Д/Вправа «Як я відпочиваю в лісі»(скласти розповіді за малюнком)
3.Д/гра «Ланцюжок»(із предметних малюнків скласти ланцюжок)
Наприклад :квіти – нектаром ласують комахи, комахи – ними ласують пташки.
- Вирішення проблемних ситуацій. Що станеться , якщо на Землі зникнуть квіти?
Пояснення : зникнуть без квітів комахи, без комах не стане пташок, без пташок гусінь з*їсть листя.
5.Д/гра: «Так чи ні»
Наприклад:
-Якщо на прогулянці побачили пташеня , його можна забирати додому?..
6.Д/вправа «Екологічні знаки»(розглянути екологічні знаки і пояснити , що вони позначають».
7.Фізкультхвилинка «Я – квіточка»
8.Д/вправа: «Відбери потрібне сміття»
- Розповідь дорослого про переробну промисловість.
10.Підсумок заняття.
-Як ми повинні берегти природу?
2.Малювання
Тема: «Квіткова галявинка».
Мета: продовжувати ознайомлювати з похідними кольорами; поглиблювати знання про квіти рідного краю; формувати навички роботи з шаблонами; закріплювати поняття «силует», «контур», навички усної лічби; розвивати естетичний смак, відчуття гармонії, творчу ініціативу, колективну злагодженість; навчати відчувати задоволення від виконаної роботи; виховувати товариськість; прищеплювати любов до рідної природи. Матеріали: картинки із зображенням квітів; альбомний аркуш; ватман; набір кружечків рожевого, салатового, бузкового та блакитного кольорів (по 5—8 штук); шаблони квітів; кольорова крейда; фломастери; клей; ножиці.
Попередня робота : Бесіда про лугові квіти. Загадки про квіти.
Хід заняття
- Дидактична гра «Барвистагалявинка»( Педагог розкидає по килиму різнокольоровікружечки , потім він просить дітей розділити галявинку на частини за кольорами: в одному «посадити» тільки рожеві кружечки, у другому — салатові, у третьому — бузкові, у четвертому — блакитні. )
2.Мотивація : «Золотаві бджілки оголосили конкурс краси серед квітів. Візьмемо й ми в ньому участь! А раптом наші квіти переможуть?» 3.Пояснення роботи дорослим
– Прикладіть до альбомного аркуша шаблон квітки та обведіть його.
-Фломастером усередині обведеної квітки домалюйте всілякі елементи (цятки, гачечки, закрутки, горошинки, хвилі, смужки, клітинки та ін.).
-Розфарбуйте квітку крейдою. Виріжте її.
– Приклейте свою квітку на заготовлений аркуш зеленого ватману.Улаштуйте конкурс краси серед квітів саморобної галявини.
- Фізкультхвилинка «Квіти під дощем»
Ось конвалії бутони (Нахили голови.)
Дощ вітають із поклоном. (Нахили.)
А півонії листок (Махи руками.)
Похилився, бо намок. (Присідання.)
Хміль підняв зелені вуса,
Вгору в дощик потягнувся. (Потягнутися.)
5.Практична робота дітей (індівідуальна допомога)
6.Підсумок заняття
– Як ви гадаєте ми переможемо в конкурсі?
Вихователь :Юва О. В.