30.04.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)

Тема дня «День лісових рослин»

1.Зан. Художня  література

Тема : «Слухання та обговорення  оповідання  В. Сухомлинського «Я вирощу внучку, дідусю»

Мета : удосконалити вміння дітей емоційно сприймати художній твір, самостійно визначати його жанр, відповідати на запитання за змістом твору, розвивати здатність розуміти мораль оповідання, його характер, уміння давати оцінку дійовим особам твору та висловлювати своє ставлення до них, виховувати бажання допомагати , піклуватися про все живе в навколишньому середовищі.

Матеріали: портрет В. Сухомлинського, картини із зображеннями кісточки, ростка, квітів, плодів, дерева вишні.

Хід заняття

  1. Вступна бесіда дорослого
  • Діти , ви любите природу? Що для вас означає  «любити природу»?
  • Дуже сильно і любив природу український письменник В. Сухомлинський.
  1. Розглядання портрету В. Сухомлинського
  2. Читання оповідання «Я , вирощу внучку , дідусю».

У садку росте стара вишня. Маленький хлопчик Олесь побачив недалеко від неї маленьку вишеньку та й питає дідуся:
— Дідусю, де взялася ця маленька вишенька?
— З кісточки виросла, — відповів дідусь.
— То це донька старої вишні?
— Так, донька.
— А внучка у старої вишні буде?
— Буде, Олесю, — відповів дідусь, — якщо ти викохаєш оцю маленьку вишеньку, діждешся з неї ягідок, посадиш кісточку — то з кісточки її виросте внучка старої вишні.
Олесь задумався.
— Я вирощу внучку старої вишні, — сказав Олесь.

  1. Бесіда за змістом твору
  • Яке дерево росте в саду?
  • Хто побачив маленьку вишеньку?
  • Що спитав Олесь у дідуся?
  • Про що розповів дідусь онукові?
  • Як вчинив Олесь?
  • Хто написав оповідання ?
  • До чого він закликав7
  1. Фізкультхвилинка.
  2. Д\гра «Вишенька виростай»
  3. Підсумок заняття
  • Що нового ви дізналися?
  • Запам*ятайте малята, оберігайте та збагачуйте природу!

Юва О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.