28.05.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)
Художня література. «Читання української народної казки «Ріпка».
Мета: учити брати участь у розповідання української народної казки «Ріпка»;формувати розуміння змісту казки,відтворювати його у демонстрації казки;розвивати вміння дітей під час розігрування казки знаходити засоби виразності в руках,міміці,жестах,інтонації;учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій;збагачувати словник лексикою,що відображає емоційний стан людини; розвивати уяву,фантазію,творчі здібності дітей;виховувати комунікативні якості,працелюбність,дружбу.
Матеріали:фігурки казкових героїв,шапочки героїв казки «Ріпка».
Хід заняття.
1.Організаційний момент.
Психогімнастика «Добра тваринка».
Пропоную перетворитися на одну велику тваринку. – Ми – одна велика,добра тваринка. Послухаймо,як вона дихає. А тепер подихаймо разом. Вдих – усі роблять крок уперед. Видих – крок назад. Наша тваринка дихає рівно і спокійно. А тепер покажемо і послухаємо,як стукає її серце. Стук – крок уперед, стук – крок назад.
2.Основна частина.
– Малята,до нас завітали гості. Хто це,дізнаєтеся,відгадавши загадки.
1.Шерсть гладенька і м’якенька,спинка гнеться,хвостик в’ється. Тільки лапки цап – царапки!(котик). Демонструю іграшку котика. – Який котик? Як розмовляє котик? Покажіть,як нявчіть котик. Послухайте ще одну загадку. 2. Хвостик, як ниточка,сама,як калиточка,а очі ,як насінинки, Уночі гуляє,крихти підбирає. Хто це?(мишка) Демонструю іграшку мишки. – Яка мишка? Як розмовляє мишка? Покажіть ,як вона пищить. Пропоную пограти з котиком і мишкою.
Паличикова гра «Кішки –мишки».
Ця ручка – мишка,ця ручка – кішка. Мишка лапками шкрябе і скориночку гризе. Це почула кішка і біжить до мишки. Мишка – шасть і вбігла в нірку,не пролізе кішка в дірку.
– Пригадайте,з якої казки до нас завітали гості. Демострую ілюстрацію із зображенням ріпки. – Хто посадив ріпку? Яка виросла ріпка? Що робив дід з ріпкою? Навіщо дід тягнув ріпку із землі? Чи зміг дід витягнути ріпку? Кого першого дід покликав на допомогу? Як він її кликав? Чи змогли витягнути ріпку дід з бабою? А хто потім прийшов? Як звали внучку? Як баба кликала внучку? Чи змогли вони втрьох витягнути ріпку? Кого покликала внучка на допомогу? Як внучка Марушка кликала собачку Жучку? Хто ще прийшов на допомогу? Як Жучка кликала котика? Чи змогли вони витягнути ріпку із землі? Кого покликав Мурчик на допомогу? Прибігла мишка і взялася за …,котик…,собачка…,внучка…,баба…, дід -… Тягнуть – тягнуть,та як попадають і ріпка…(зверху). Яку ріпку виростив дід у себе на городі? Покажіть яку велику. Хто допоміг діду вирвати ріпку? Зараз пограймо у казку. Роздаю шапочки героїв декільком діткам,
3.Підсумок. Чи сподобалося вам грати в казку? У яку казку ми грали?
Ілляшенко Т.П.