28.04.2020 Середня “А” (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

Тема дня : Ясоччина грядка. На городі попрацюємо»

1 заняття Художня література

Тема : Вивчення вірша М. Познанської « ромашка» за мнемотехнікою

Мета : удосконалювати навички виразного читання віршованих творів,інтонаційного передавання виражальних засобів характеру твору;розвивати вміння звертати увагу на художні образи, епітети, порівняння, пам’ять , логічне мислення,зв’язне мовлення; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.

Обладнання: плакат вірша «Ромашка» М. Познанської формату А3, сюжетні малюнки, аудіо запис «Звуки весни»

Хід заняття

І. Організаційний момент

Я всміхаюсь сонечку:

  • Здрастуй, золоте!

Я всміхаюсь квітоньці –

Хай вона цвіте!

Я всміхаюсь дощику:

  • Лийся мов з відра!

Друзям усміхаюся –

Зичу їм добра!

Діти, які знають привітання на пам’ять, повторюють разом з вихователем.

 

ІІ. Сюрпризний момент

Вихователь бере люстерко і створює сонячного зайчика.

  • Хто це дітки?
  • Завдяки чому він прийшов до нас в гості? (Завдяки сонечку)
  • Сонячний зайчик приніс нам листа. (вихователь читає листа)
  • Його запросили в гості, але там є одна умова. Аби зайти до оселі, потрібно розповісти віршик про якусь квіточку. Сонячний зайчик просить нас допомогти йому вивчити віршика.
  • Допоможемо?

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Але спочатку трішки розімнемо наш язичок , ротик та нашу пам’ять.
  1. Робота з скоромовкою

Скочив котик сів на плотик.

Миє ротик і животик.

  1. Легенда про ромашку

У бідної жінки захворів син. Грошей на ліки не було і вона ходила по степу і збирала рослини, які хто порадить.

Одного разу вона зустріла бабусю, яка несла в руках пучок білих квітів. Почувши про горе матері, бабуся простягла квіти їй : «Зроби з них відвар і напої синочка». «А як же звуться ці квіти?» – запитала жінка. «Як вилікується синок, то й назвеш їх ім’ям свого сина».

Хлопчика звали Романом, тож мати, напуваючи його відваром, промовляла : « Пий, синочку, ромашку і будеш здоровим!».

  • Про яку  квітку ця легенда?
  • Що можна зробити з цієї квітки аби не хворіти?
  • Як звали хлопця в честь якого назвали ромашки?
  • Як ви вже здогадались, ми сьогодні вивчимо віршика про таку гарну та цілющу квітку як ромашка.

 

  1. IV. Вивчення нового матеріалу
  1. Розгляд мнемотаблиці та слухання вірша М. Познанської «Ромашка»

На стрункій високій ніжці

Біля річки на лужку,

У хустину – білосніжці

Стрів я квіточку таку.

Ясним оком жовтуватим

Усміхалася мені.

Я хотів її зірвати,

а бджола сказала : «Ні!»

  1. Музична фізкультхвилинка під аудіо запис «Звуки весни»
  2. Розбір вірша на мнемо таблиці по блокам.
  3. Колективне повторення вірша на пам’ять.
  • Повторимо віршик разом.
  • Можливо хтось  хоче розповісти віршик самостійно?
  • Ви великі молодці!

 

  1. V. Підсумок

– Що робили сьогодні на занятті?

– Про що цей віршик?

– Що вам найбільше запам’яталось?

 

2 заняття Логіко – математичний розвиток

 

Тема: Циліндр. Круг. Кількісна лічба предметів у межах 5

 

Мета : вчити впізнавати об’ємну геометричну фігуру циліндр; розвивати вміння розрізняти пласкі і об’ємні геометричні фігури; закріпити навички лічби предметів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність.

 

Обладнання : картки з назвами зупинок; п’ять циліндрів, п’ять кругів; набір карток із цифрами від 1 до 5, картки для гри «Знайди сусіда»

 

Хід заняття

 

І. Організаційний момент

Психогімнастика  « Дружба починається з усмішки»

Сидячі у колі, діти беруться за руки, дивляться сусіду в очі і мовчки посміхаються одне одному.

 

ІІ. Сюрпризний момент

Вихователь вмикає аудіо запис звуку космічної ракети.

  • Чуєте? Що це до нас прилетіло?
  • Це космічний корабель який хоче прокатати нас до Країни Математики.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Ви згодні відправитись у подорож?
  • То ж полетіли!!!!!

 

  1. IV. Вивчення нового матеріалу

 

  1. Перша зупинка –  «Планета цифр».
  • Дітки, на цій планеті дуже сильний вітер, він розкидав цифри і вони переплуталися.

Гра « Знайди сусіда»

Дітям роздаються картки для гри та картки з цифрами від 1 до 5. Дітям необхідно знайти пропущені на картках цифри і заповнити клітинки.

 

  1. Друга зупинка – «Планета фігур»

На столі вихователя стоять п’ять циліндрів і стільки ж кругів.

  • Дітки, давайте порахуємо усі геометричні фігури.
  • Скільки їх? (Діти можуть порахувати тільки циліндри, тому що їх видно над поверхнею столу)
  • Давайте підійдемо до столу і з’ясуємо чи правильно ви порахували фігури.
  • Чому ми відразу не помітили круги? (Вони пласкі, їх не видно над поверхнею столу)
  • А фігури, що стоять, чим відрізняються від кругів? Вони так само плоскі чи ні? Як вони називаються?
  1. Фізкультхвилинка

Раз! Два! Час вставати:

Будемо відпочивати.

Три! Чотири! Присідаймо,

Швидко втому проганяймо,

П’ять! Шість! Засміялись,

Кілька разів понахилялись.

Їжачок сьогодні в нас

Завітав у вільний час.

Будем бігати, стрибати,

Щоб нам їжачка піймати.

Сім! Вісім! Час настав

Повернутися до справ.

  1. Гра «Порівняй»

Вихователь розкладає площинні та об’ємні фігури на килимі. Хлопчикам необхідно зібрати об’ємні фігури, дівчаткам – пласкі. Потім вихователь пропонує описати їх, знайти подібність та відмінність.

  1. Гра «Четвертий зайвий»

Вихователь демонструє геометричні фігури: три площинні і одну об’ємну, або три об’ємні і одну площинну. Діти називають їх, класифікують за спільною ознакою і знаходять зайву.

  1. V. Підсумок

–  Які фігури ми бачили на Планеті фігур?

– Що вам сподобалось найбільше на занятті?

Вихователь :  Сахно Г. В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.