22.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Настрої весни» (весняні явища в природі)

 

  1. Заняття Психологічне (за планом психолога)

 

  1. Заняття Ліплення Тема. Сонечко

 

Мета: знайомити дітей з ознаками весни,  вчити  надавлювати  рухом вказівного пальця розмазувати пластилін на картоні; формувати інтерес до роботи з пластиліном; Розвивати дрібну моторику. Підвищити емоційний тонус дітей.

Матеріали: основа – «сонечко в небі». (для цього скачайте з пластиліну жовтого кольору кульку, потім розплющите його і притисніть до картону в центрі листа.) Листи картону синього або блакитного кольору формату А5; пластилін жовтого кольору.

Прийом ліплення: Розмазування.

Хід заняття:

Дітки,  подивіться у вікно. Яка сьогодні погода? – Сонячна.

Прочитайте вірш про сонечко:

Сонечко, сонечко,

Вугільної в віконце;

Люблять тебе дітки,

Дітки-малолітки.

А ви хочете піти в гості до сонечка?  Так!  Ми зараз пограємо з вами в чарівну гру і як закінчимо, так відразу опинимося у сонечка.

Дидактична гра «Сонечко».

З картону зроблено сонце з прикріпленими промінчиками. Кожна дитина смикає промінчик і каже прикметник який відноситься до сонця.

Пальчикова гімнастика «Сонечко»:

– Ранок радісний  прийшов,

– Сонце ясне зійшло.

– Стали промінчики світити

– Малих діток веселити.

Пальчики розгинаються по одному

– Прилетіли хмаринки

– Заховалися промінчики.

Пальчики ховаються в кулачок

Дидактична гра «Вибери сонечко».

Пропоную дітям набір з різних геометричних фігур.

Завдання: виберіть ту фігуру, на яку схоже сонце?

Мотивація

А ви хочете зліпити сонечко? Подивіться у нас на зображенні блакитне небо. (на аркуші заготовлено сонечко з пластиліну)А в небі світить сонечко, але воно не веселе і зовсім не гріє, як навесні. Як ви думаєте, чому? Тому що у сонечка немає променів. Давайте йому зробимо промені – ось так, і воно відразу стане веселим. І весна швидше прийде до нас.

Показую, як потрібно робити. Запропонуйте малюкам діяти самостійно. Щоб сонячні промені виходили довше, треба сильніше натискати на пластилін. Для зручності роботи можна повертати заготовку (найлегше виконувати дії в напрямку зверху вниз або зліва направо правою рукою).

Рефлексія: Вам сподобалося наше заняття? А, що більше сподобалося? В яку гру ми грали?

 

 

  1. Заняття Фізкультура Тема повзати по гімнастичній лаві і метати на дальність від грудей

 

Мета. Продовжувати вчити дітей повзати по гімнастичній лаві і метати на дальність від грудей; сприяти розвитку чуття рівноваги і координації рухів.

Пасивними. Маленькі обручі за кількістю дітей, 1—2 гімнастичні лави, 3—4 великі обручі.

І ч. Загальнорозвиваючі вправи.

В. п.: стоячи, в опущених руках обруч. Підняти обруч \вгору над головою, потягнутись, опустити руки вниз (3—4 рази).

  1. В. п.: сидячи на підлозі, ноги разом, обруч тримати обома руками. Нахилитись вперед покласти обруч на пальчики ніг, випрямитись, показати руки вихователю; нахилитись вперед взяти обруч, випрямитись (3—4 рази).

В. п.: стоячи, руки внизу, обруч на підлозі. Зайти в обруч, присісти — «у кожної пташки своє гніздечко», випрямитись, вийти з обруча (3—4 рази).

Біг врозтіч по всьому приміщенню з обручем в руках зі зміною темпу — «машини ідуть швидко і повільно» (20—30 сек.).

Ходьба один за одним. Покласти обруч.

ІІ ч. Основні рухи.

Повзання з упором на коліна і кисті рук по гімнастичній лаві. Звернути увагу на те, що не можна поспішати, а потрібно дивитись вперед. В кінці лави спокійно зійти.

Метання м’яча на дальність від грудей. Вправу виконують фронтально 4—6 разів. Вихователь допомагає кожному стати так, щоб він не заважав товаришу. Потім звертає увагу на те, як тримати м’яч обома руками з боків і енергійно . його відштовхувати. Слідкувати, щоб діти займали зручну позу для кидка: ноги злегка розставлені, одна нога попереду іншої.

Рухлива гра «Пташки в гніздечках» (3—4 рази).

ІІІ ч. Ходьба і біг за вихователем зі зміною темпу і напрямку.

 

 

Вихователь: Ковач Н.А.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *