12.05.2020 Логопедична “Б” (Дзвіночок) (Вихователі Сахно А.В., Плохотникова Г.М.)

Тема дня: Моє тіло (кісник, шкіра, тулуб, кінцівки, зовнішні органи людини)

Підготовка до навчання грамоти

Тема. Букви знаємо, слова читаємо

Мета: учити знаходити слова із заданим звуком, вчити дітей виділяти наголошений склад, правильно ставити наголос у словах; добирати звукові схеми до заданих слів; складати слова найпростішої структури; виховувати бажання вчитися.

Матеріал: звукові схеми та предметні малюнки до них.

Хід заняття

  1. Організаційний момент

Букви знаю, цифри знаю,

І рахую, і читаю.

Школо, школо, поспішай.

Ми майбутні школярі,

Школо, двері відкривай,

Бо йдемо вже ми.

Травень на дворі гуляє,

Діток у садку навчає.

Прийде червень — молодець,

Принесе нам вітерець.

В липні весело малятам

І стрибати, й танцювати.

Серпень вивезе малят

На море, річку, табір, сад…

Прийде вересень суворий

І закличе всіх до школи.

— Будьте уважні та часу не гайте, звуки які в словах є, визначайте.

  1. 2. Дидактичнагра «Почуй звук [е]»

Вихователь вимовляє слова і пропонує дітям плескати в долоні тоді, коли вони почують слова у яких є звук [е]. Відповіді можуть бути груповими та індивідуальними.

  1. Вправа «Знайди схему слова»

Вихователь розміщує на дошці предметні малюнки та звукові схеми до них: зошит, книга, олівець, лампа, рюкзак. Дитина, яку викликали до дошки, повинна знайти схему до заданого слова та довести це.

  1. 4. Вправа «Визначнаголос»

Вихователь пропонує дітям визначити наголошений склад у словах.

Слова: зошит, ручка, підручник, учитель, парта, рюкзак.

  1. 5. Читанняскладів, слів

Вправа «Читання»

У НА-ТИ МО-ЛО-КО.

НА, ЛІ-НО, МО-ЛО-КО.

НА, ТА-ТО, КА-КА-О.

Залишилось останнє в нас завдання.

Щоб путь до школи скоротить,

Ви гарними будете учнями,

Школярами уявіть себе на мить.

  1. 6. Творчагра «Школа дружби»

Вихователь на дошці великими літерами пише: «Школа дружби». Діти розподіляються на дві групи: вчителі та учні. Вихователь просить дітей уявити, що вони вчителі в школі дружби, й повинні пояснити дітям, як потоваришувати одне з одним.

Наприклад: щоб потоваришувати з хлопчиками й дівчатками, потрібно частіше цікавитися їхніми справами.

  1. Підсумок

– Що робили на занятті?

– Що було для вас складно робити? Що легко?

 

 

Ліплення

Тема. Малята на зарядці

Мета: вчити дітей ліпити фігуру людини в русі (підняті руки, витягнуті вперед, тощо), передавати форму і пропорції частин тіла; вправляти у використанні різних прийомів ліплення; закріплювати вміння міцно встановлювати фігуру на підставці.

Матеріал: пластилін, стеки, дощечки для ліплення, серветки.

Хід заняття

  1. Організаційний момент.

Вихователь читає вірш Н. Красоткіної

Як думав Василько?

Думав Вася, Танін брат:

Щоб здоровим стати,

Треба їсти все підряд

І побільше спати.

Так Василько і робив —

Враз, як прокидався,

Щось жував він, їв і їв,

Просто запихався.

Став гладкий — не підбіжить!

Та і йти не може…

Як такому в світі жить,

Хто тут допоможе?

2.Мотивація

— Чому необхідно дотримуватись режиму харчування?

— Яку пораду треба дати Василькові, щоб він став здоровим і гарним?

  1. Практична робота

Вихователь пропонує дітям пригадати, які рухи роблять діти на зарядці. Викликає одну дитину, визначає разом з дітьми відносну величину голови, тулуба до пояса, нижньої частини, ніг, рук. Звертає увагу дітей на різне положення прямих рук і зігнутих у ліктях. Пропонує кожному зліпити фігурку дитини в русі. Обговорює послідовність ліплення.

  1. Самостійна робота дітей

Вихователь допомагає дітям порадою, показом, запитаннями, що спонукають до дії.

  1. Підсумок. Виставкаробіт «Малята на зарядці»

Вихователь пропонує дітям вибрати ті, у яких добре передано рух дітей.

 

Плохотникова Г.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.