19.05.2020 Середня “А” (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

Тема дня : «Вітаміни, корисна їжа та правильне харчування»

Заняття 1.  Конструювання

Тема: «Веселий клоун»

Мета:

  • формувати у дітей позитивне сприйняття довкілля;
  • навчати виготовляти з пластикового стаканчика виріб – клоуна;
  • сприяти розвитку дрібної моторики та координації рухів пальців;
  • виховувати дбайливість, акуратність.

Обладнання:

  • малюнок із зображенням облич або масок клоунів;
  • пластикові  стаканчики;
  • картонні заготовки для капелюшків;
  • безпечні ножиці, пластилін, аудіоапаратура.

 

ХІД   ЗАНЯТТЯ

Організація     групи

В и х о в а т е л ь. Діти, хто з вас любить фантазувати, різні цікаві речі  вигадувати? А кому подобається бувати в цирку? Тоді уявімо, що ми потрапили до цирку.

Слухання вірша. Обговорення

Вихователь розташовує  перед малятами зображення облич  клоунів і читає на фоні тихого звучання циркової музики  вірш Л.Вознюк «Клоун»

В цирк мерщій, там  чудеса,

Лине сміх під небеса.

Клоун публіку вітає

Та малечу розважає.

Він потішний відчайдуха,

Рот – від вуха і до вуха,

Розсмішити всіх мастак.

Ну й кумедний! Чи не так?

Про що йшла мова у віршику?

Чим займається клоун? Яка у клоуна вдача?

Як виглядає клоун, який він?

Повідомлення навчально – ігрового завдання

В и х о в а т е л ь. Саме таких  веселих і кумедних іграшкових клоунів ми з вами сьогодні зробимо власноруч. І для цього  в нагоді нам стануть

Дорослий роздає дітям стаканчики, набори пластиліну тощо.

 

Виконання практичного завдання

  1. Виготовлення капелюшка

Коментар вихователя. Перш за все ми маємо одягнути на клоуна капелюх. Для цього використаємо картонні шаблончики, які у вас є. Погляньте: на них вирізані круглі отвори, а ззовні намічені кола. Візьмемо ножиці та обережно виріжимо кільце.

А далі нанижемо картонне кільце на стаканчик, як на пірамідку. Бачите: тепер наш клоун у капелюсі!

  1. Виготовлення носа

Час зробити клоуну обличчя.

Почнемо цю роботу виготовленням носа клоуна. Адже ніщо так не веселить нас, як великий, круглий, червоний клоунський ніс. Для цього відщипнемо шматочок пластиліну відповідного кольору і скачаємо з нього між долонями кульку.

А тепер обережно приліпимо її на стаканчик, приблизно посередині нижньої частини, що під капелюшком.

  1. Оформлення деталей обличчя.

Трохи вище носа зробимо з малесеньких пластилінових кульок клоуну очі. Далі скачаємо тоненьку пластилінову смужечку. Приліпимо її нижче ротика дугою, піднявши краї вгору.  Погляньте: у мого клоуна з’явилася дуже радісна і приємна посмішка. А ваші клоуни теж посміхнулися?  Покажіть їх!

Діти демонструють свої вироби.

Педагог відзначає умілість малят  і нагадує, що після роботи з пластиліном слід помити руки.

Аналіз виробів

В и х о в а  т е л ь. Знаєте, дітки, увесь цей час, доки ми працювали, наші намальовані клоуни теж займалися своїми справами – готувалися до циркової вистави. А тепер вони спохватилися і дуже здивувалися: звідки в групі з’явилося їх товаришів? Давайте розкажемо клоунам про це!

Із чого ви змайстрували клоунів?

Як ви зробили клоунам капелюшки? Обличчя?

Якими вийшли ваші клоуни?

Підсумки заняття

В и х о в а т е л ь. Нехай ваші іграшкові клоуни, малята, яких ви  зробили так старанно і дбайливо, будуть добрими, кмітливими, веселими, спритними та дружними! І  всім нашим хлопчикам та дівчаткам я також бажаю цього. Тому що ви молодці!

Вироби ставляться посередині  групового приміщення і діти в супроводі музики  водять хоровод.

Вихователь: Лалетіна Л.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *