15.05.2020 І молодша «Б» (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)
Тема дня: « Мої помічники»
Заняття 1: Музичне ( За планом музичного керівника)
Заняття 2: Художня література
Тема: Читання вірша Г.Бойко « Бруднуля»
Мета: вчити дітей розуміти віршований твір, чітко та виразно промовляти його; формувати в дітей знання про здоровий спосіб життя та здоров’я, про бережне ставлення до власного одягу та речей; розвивати пам’ять, уважність, мислення, зосередженість; виховувати бажання бути охайними.
Матеріал: предмети або предметні картинки із зображенням мила, рушничка, ємності для води, глечика з водою, олівці, книжка та інші предмети.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Гімнастика для очей. Пальчикова гімнастика.
Ігрова ситуація. «Дівчинка-бруднуля». Вихователь заносить забруднену ляльку та читає уривок вірша Грицька Бойка.
Бруднуля
Шапочка у глині,
Сажа на коліні,
Пальчики зелені,
Плаття у смажені.
У смажені навіть ніс,
На щоках сліди від сліз.
Отака Гануля,
Дівчинка-бруднуля.
Ранком вона встала –
Постіль не прибрала.
І надула губки:
Нащо чистить зубки? –
Умивалась нашвидку:
Бруд увесь на рушнику.
Отака Гануля,
Дівчинка-бруднуля.
Після дощику в дворі
Любо гратись дітворі.
Всі такі гарненькі,
Всі такі чистенькі.
Тільки де Гануля,
Дівчинка-бруднуля?
Вся замурзана, брудна,
Неохайна дуже –
Подивіться: ось вона
Влізла у калюжу.
Як у вашім дитсадку
Ви зустрінете таку,
То скажіть їй хором:
– Сором!
Сором!
Сором!
Вихователь запитує в дітей:
- Діти, хіба можна бути такою брудною?
- Що може статися, якщо бути таким брудним?
- Як треба стежити за своїм здоров’ям?
- Виховательзапитує в дітей, що потрібно для вмивання дівчинки та миття рук.
Дидактична гра «Підбери, що потрібно»
Мета: вчити дітей серед різноманітних малюнків вибирати предмети, потрібні для миття рук.
Вихователь пропонує дітям вибрати ті малюнки (або предмети), які потрібні, щоб помити ляльці руки.
4.Підсумок заняття.
Вихователь: Карбула М.О