06.05.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)
Тема дня: «Мої ніжки» (мої помічники, призначення, правила догляду).
Заняття Малювання
Тема Поремонтуємо тарілочку
Мета: активізувати дітей до пошукової діяльності та самостійних дій під час знаходження у малюнку деталей, яких не вистачає; вчити домальовувати відсутні деталі зображення; правильно тримати олівець у робочій руці, вдосконалювати вміння малювати півкола, палички; розвивати формоутворюючі рухи рук, уважність, естетичний смак, відчуття кольору; виховувати допитливість, наполегливість.
Матеріал: аркуш паперу формату А-4, на якому намальовані різнокольорові контурні зображення тарілки; кольорові олівці або фломастери, іграшковий посуд.
Попередня робота: вихователь проводить сюжетну гру «Сім’я», гру «Нагодуймо ляльок».
ПЛАН-СХЕМА
Підготовча робота. Діти разом із вихователем розглядають іграшки посуд і заготовки педагога.
Вихователь запитує, що зображено на малюнках і чого тут бракує.
Мотивація: «Відремонтуймо кухонний посуд».
Процес творення. Діти самостійно обирають колір олівців відповідно до кольору зображених на заготовці предметів і домальовують деталі посуду (якщо виникне потреба – з допомогою вихователя). Педагог заохочує всіх до спілкування під час роботи.
Підсумок роботи. Вихователь наголошує, що діти відремонтували весь посуд, активізуючи задоволення від спільної праці.
Заняття Фізкультура
Тема: метати на дальність однією рукою, повзання і підлізання під дугу.
Мета. Продовжувати вчити дітей метати на дальність однією рукою, повзанню і підлізанню під дугу; сприяти розвитку спритності, орієнтуванню в просторі, вмінню швидко реагувати на сигнал.
Посібники. Стільці й мішечки з піском за кількістю дітей, 2—3 дуги, рейка або мотузка.
Методика.
І ч. Ходьба і біг «змійкою» за вихователем між стільцями.
Загальнорозвиваючі вправи (на стільці).
В. п.: сидячи на стільці, руки на колінах. Підняти руки в сторони—вгору, потягнутись, опустити руки на коліна (4—5 разів).
В. п.: стоячи за спинкою стільця, ноги злегка розставити. Підняти руки вгору, нахилитись через спинку стільця, старатись торкнутись руками сидіння (4—5 разів).
В. п.: стоячи за спинкою стільця, триматись за неї обома руками. Присісти, подивитись вперед, старатись тримати спину прямо, встати (4—6 разів).
Підскоки на двох ногах навколо стільця або між стільцями (20—30 сек.). Ходьба між стільцями. Поставити їх на місце.
ІІ ч. Основні рухи.
Метання мішечків на дальність правою і лівою рукою.
Вправа виконується фронтально 3—4 рази кожною рукою. Звернути увагу на те, щоб діти не заважали один одному, приймали зручну позу і старались метати якнайдалі.
Повзання з упором на коліна і кисті рук, підлізання під дугу. Вправу всі діти виконують одночасно. Повзти 5—6 м. Для повторення вправи діти повертаються під стіною по «доріжці» з мотузок, щоб не заважати іншим.
Рухлива гра «Куля» (2—3 рази).
ІІІч. Ходьба в колоні по одному та навшпиньках.
Вихователь Ковач Н.А.