22.04.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Білевщук О.В., Кишка Т.Ю.)
1 заняття Музичне
2 Заняття Ознайомлення з соціумом
Тема: Кицин дім
Мета: дати дітям уявлення про вогонь і небезпеку ігор з ним; ознайомити з правилами пожежної безпеки; закріплювати поняття «сірники не іграшка» ; уточнювати знання дітей про транспорт спеціального призначення – пожежу машину; розвивати увагу, уяву, мислення; виховувати бажання бути обережним та обачним у побуті.
Матеріал: сірники, пожежна машина, картинки із зображенням пожежі, іграшка – котик.
Хід заняття:
Організаційний момент.
Вихователь приносить іграшку – котика Мурчика.
– Діти, котик хоче розповісти , яка пригода сталася з його подружкою Мурочкою.
Читання вірша М. Підгірянки « Кицин дім»
Бам! бам! балям! бім!
Загорівся кицин дім.
Котик дзвонить і гука,
На пожар усіх склика:
Бім! бам! балам! бім!
Порятуйте кицин дім!
Біжить курочка з відром,
Біжить півник з помелом,
Бім! бам! балам! бім!
Щоб гасити кицин дім.
Біжить гусочка з гачком,
Біжить качка з черпачком,
Бім! бам! балам! бім! Загасили кицин дім.
Бесіда за змістом вірша.
– Чому сталася пожежа у кішки в будинку?
– Хто всіх скликав?
– Хто допомагав рятувати будинок від вогню?
Фізкультфилинка
Педагог пропонує малятам поміркувати:
– Чому ще може виникнути пожежа у домі?
– Хто повинен умикати електроприлади у домі?
– Якщо сталася пожежа , яка машина приїжджає її гасити?
Розгляд пожежної машини та її опис
– На пожежній машині є вогнегасники, довгі шланги, велика драбина. Машина червоного кольору .
Дидактична гра « Я запитую , ви відповідаєте»
– Чи можна жити без сірників?
– Чому дітям неможна брати сірники?
– Чому пожежа машина червоного кольору?
– Хто гасить вогонь?
– Чому треба поступатися дорогою пожежній машині?
Підсумок заняття. Похваліть дітей за увага.
Аплікація
Тема: Небезпечні гриба
Мета:ознайомити дітей з основними небезпечтми чинниками довкілля – грибами; учити дітей наклеювати зображення предмета , правильно розміщувати його на аркуші паперу, отримуючи найпростішу картинку; закріплювати прийоми наклеювання ; спонукати відчувати задоволення від виконаної роботи.
Матеріал: Деталі грибів (ніжка білого кольору, шапочка червоного кольору), Маленькі кружечки , клей, серветка,пензлик, клейонка.
Хід заняття: Загадування загадки
Надяг він шапку червоненьку
Не стареньку, а маленьку
Ще й сметанкою покрапав,
Щоб ніхто його не хапав.
– Діти, що це за гриб?
– Де ростуть гриби?
– Якими бувають гриби?
– Хто любить ласувати грибами?
– Чи всі гриби їстівні?
Розгляд ілюстрації мухомора
– Якого кольору шапочка у мухомора?
– Що в нього є на шапочці, якого кольору?
Фізкультфилинка
Показ прийомів наклеювання
Вихователь демонструє дітям прийоми наклеювання частин гриба та розміщення на шапочці білих кружечків.
самостійна робота дітей.
Виставка робіт .Похваліть дітей за гару роботу.
Білевщук О.В.