22.04.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)
Розвиток мовлення.
У гості до світлофора.
Мета: учити дітей описувати автомобілі, правильно будувати речення; удосконалювати вміння чути звуки навколишнього середовища та імітувати їх; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, увагу, виховувати бажання робити добрі вчинки.
Матеріал: ілюстрації машин; світлофор.
Хід заняття.
Відгадування загадки про транспорт.
Не гуде, не летить, жук по вулиці біжить, оченята у жука-два блискучих вогника.( автомобіль) Він по рейках роз’їжджає, пасажирів він чукає, поспішай і не зівай, щоб устигнуть на …( трамвай). – Кого перевозить цей транспорт? Як називають людей, які їдуть у транспорті? Транспорт, який перевозить людей називають пасажирським транспортом. –Хто це нас зустрічає, хто це нам моргає? Що це?(світлофор). – Чому він край дороги стоїть? Якими кольорами моргає нам світлофор? Що означають кольори? Червоний – зупинись. Жовтий – приготуйсь. Зелений – дорога відкрита. Дидактична гра «Звуки вулиці». Діти пригадують ті звуки, які ми можемо почути на вулиці. Т-т-т – стукають колеса трамваю. Ж-ж-ж – їде машина. Р-р-р – працює мотор трактора. Л-л-л – пролітає літак. Ш-ш-ш – шелестить трава під ногами. Дидактична гра «Закінчи слово». Кидати м’яч і промовляти частину слова назви транспорту. Той, хто спіймав м’яч, закінчує слово та повертає м’яч. Маши…(на); трамва…(й); автобу…(с); тролейбу…(с). Підсумок. – Хто ж допомагає транспорту правильно рухатися?
Аплікація. Світлофор. Мета: учити правильно розкладати, наклеювати кружечки, попередньо правильно розмістивши їх на папері; закріпити назви кольорів; формувати вміння акуратно набирати клей на пензлик, намазувати готові форми на клейонці; розвивати чуття кольору, форми; виховувати бажання самостійно виконувати завдання. Матеріал: 1\2 білого аркуша, кружечки червоного, жовтого, зеленого кольору; клей, кісточка, клейонка, серветки.
Хід заняття. 1.Ігрова ситуація – прийшли зайченята і просять про допомогу. Вони повідомляють про те, що запізнюються до цирку, адже не можуть швидко перейти дорогу. 2. Мотивація: «Щоб допомогти зайченятам, необхідно зробити світлофор». 3. Якої форми світлофор? Які кольори сигналів? Який колір вгорі? Знизу? Посередині? 4. Показ зразка. Викладання деталів зображення на аркуші паперу. Розмазувати клей від центру до країв рівномірним шаром. Прикладати намащеною стороною до аркуша, придавлювати долонею і розгладжувати серветкою. 5. Самостійна робота дітей. 6. Підсумок. – Хто прийшов за допомогою до нас? Чи допомогли ми зайчикам? Молодці.
Вихователь: Ілляшенко Т. П.